Thursday, 19 April 2012

Hasma :)



Hollaa semuaa !
Nampak ta kat atas tu ? Haa , itu Zaim yang buadkan . Waktu dia takde kerja ,  kreatif kan dia ?
Hm , memang kreatif punss , cantik kan ? siap ada nama saya lagi tu :)
Hehe , thanks Zaim Zuhaimi :)
lebiuuuuu :)


Tuesday, 27 March 2012


Holaa semua ! Nampak ta kat atas tu ?

Haa , itu TWIN kita , nama dia Syuhadah , dia baik . Saya selalu gelak ketawa ngan dia ,
comel enn dia ? hihi ,
saya sayang dia , dia saya punyaa , jangan curi .
sape curi dia , aku pancung dia , :)
peacee :)

Thursday, 22 March 2012

sangat sedih meh :"(

Hm , boringg ni . ape nak buad erk ? adoyyy -.-
fikir hasma fikir .

Hm , weyh ? aku malas laa nak bermusuh ngan kau , aku malas nak tambahkan musuh aku , kalau bole aku nak berbaik ngan semua orang , sebab tahun ni , aku last kat sekola tu , aku ta nak gadoh-2 dah , tapii ??
masih ade lagi yang ta suka aku , kenape laa aku ta pindah cepat-2 je ? semua orang ta suka aku , buad ape aku sekola kat situ lagi , :"(

# sedih woo, ta nak tinggalkan bestie aku :"(

Wednesday, 15 February 2012


Jangan memaksa diri awak untuk mencintai saya kalau awak belum bersedia..saya terima.. dan saya akan tunggu awak.. :')saya sayang awak , jaga diri ye awak ? maafkan saya sebab selalu mengharapkan cinta awak .. :')Saya janji , saya akan tunggu awak dan tidak begitu mengharapkan awak lagi..

Wednesday, 8 February 2012

Cinta Yang Dicari Pasti Akan Pergi,Cinta Yang Datang Pasti Akan Kekal Abadi

ஜ Walau tak ada ORANG sayang kita TAPI ALLAH SWT ada dekat di hati kita ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG cinta kita TAPI ALLAH SWT sentiasa KASIHI kita ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG tolong kita TAPI ALLAH SWT ada LINDUNGI kita ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG rindu kita TAPI ALLAH SWT tetap tunggu kita ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG jaga kita TAPI ALLAH SWT perhatikan kita ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG dengan kita TAPI ALLAH SWT ada temankan kita ஜ

Thursday, 29 December 2011

:')

kadang2 Allah temukan kita dengan orang yang salah sebelum kita bertemu dengan orang yang betul2 memahami dan mencintai kita seadanya !
tetapi seringkali kita tak sedar bahawa Orang yg kita cari selama ini sebenarnya berada dekat dengan kita kerana JODOH KITA ADALAH RAHSIA ALLAH ♥ ! :))

Tuesday, 11 October 2011


Nama dia sofia nabilla , saya sayang dia sngt-2 , sayang ketat-2 , dia paham saya , dia always ada bila saya sedeh , thanks adeq , akaq sayang sayang adeq sngt-2 , eh korang ! jgn ngde-2 nak amek dia dari aku , sofia nabilla aku punya lah ! ,

#iloveyouadeqpya<3